הקהל עושה כבוד לשיר ישראלי

הקהל עושה כבוד לשיר ישראלי

סדרת המופת, שיר ישראלי, רושמת הצלחה נוספת. והפעם הקהל עשה כבוד ליצירותיה של נעמי שמר

סדרת מופת "שיר ישראלי" ממשיכה להכות גלים ורושמת הצלחה נוספת בערב המחווה שהוקדש לכלת פרס ישראל נעמי שמר ז"ל בהשתתפותן של הזמרות שלומית אהרון, שולי נתן ומירי אלוני.

הסדרה שסומנה כהצלחה גדולה כבר בתחילתה, מוכיחה גם במופע הרביעי בסדרה כי הינה סוחפת קהל רחב מכל שכבות הגיל, וכי הקהל צמא למוסיקה ישראלית במיטבה.

הערב בהנחייתו של יואב קוטנר הינו פרויקט משותף בו לוקחים חלק המנהל האמנותי חיים שמש, התזמורת הסימפונית חיפה בניצוחה של קארין בן יוסף ובהנהלת מוטי איינס, העלה על נס את יצירותיה של נעמי שמר ז"ל שהפכו עם השנים לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית.

לקול תשואות הקהל בוצעו בקונצרט מיטב הקלאסיקות המזוהות עם היוצרת, וביניהם: "ירושלים של זהב", "בארץ להד"ם", "לשיר זה כמו להיות ירדן", "אל בורות המים", "על כל אלה", מחרוזת להקות צבאיות ועוד.

לדברי יעקב פיינגולד יו"ר דירקטריון אתו"ס: "סדרת שיר ישראלי הוכיחה כי הקהל צמא לחזור לקלאסיקות שמלוות אותנו מראשיתה של המדינה. הלב התרחב מגאווה לנוכח הקהל הרב ששטף את אולם האודיטוריום ונהנה מיצירותיה של גדולת הפזמונאיות של מדינת ישראל, נעמי שמר. אני נרגש להזמין את תושבי חיפה למופע האחרון בסדרה שיוקדש ליוצרת והזמרת רבקה זוהר."

המופע הבא בסדרה יוקדש לרבקה זוהר שתככב בו לצד לירון לב וחברי להקות חיל הים לדורותיהם. המופע יתקיים ב – 13.6.18

קרדיט צילום: ראובן כהן

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top