החיים הטובים בכפר ורדים

מי לא היה רוצה להתעורר בבוקר, מול נוף ירוק של יער רחב ידיים הנשקף למרחקים ומהפנט ביופיו. כפר ורדים, ממוקם על מורדות הר אשכר שבגליל המערבי וכאמור, מדובר באחד הישובים אשר נהנים מאיכות חיים מהגבוההבישראל. כפר ורדים הוא מקום נחשק, אנשים רוצים לגור בו, להשתייך לקהילה הנהדרת וליהנות מהחינוך האיכותי.

אז אם אתם שואלים למה כדאי לגור בכפר ורדים?! מערכת החינוך והקהילתיות, חיי תרבות ופנאי עשירים, במיקום המעולה לצד צירי תחבורה ראשיים ומהירים לצד ושקט ופסטורליות,  יוצרים איכות חיים בכפר ורדים. מקום שבו אתם רוצים לגדל את ילדיכם מכל הסיבות הנכונות!

הקורונה שפרצה לחיינו אי שם בשנת 2019 עשתה רק טוב לכפר ורדים. משבר הקורונה שינה את העדפות המגורים של רוכשי הדירות בישראל. כיום, אנשים מחפשים יחידות מגורים הם פרטיות מירבית בסביבה כפרית, דווקא עיקר המגמה היא אצל זוגות ומשפחות מאזור המרכז או מהערים הגדולות שמחפשים איכות חיים בשילוב איכות סביבה וקהילה צומחת.

קבוצת 'משה חדיף' עוסקת ביזמות וביצוע של פרויקטים בענף הנדל"ן, עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בבניית עשרות אלפי יחידות דיור לעשרות אלפי משפחות ברחבי הארץ. בימים אלו, הקבוצה זיהתה את הפוטנציאל באיזור זה ובונה את פרויקט KEDMA בכפר ורדים. פרויקט הכולל בנייה במפלסים משתנים המעניקים פרטיות רבה, שקט ואיכות חיים יוקרתית. בפרויקט זה תוכלו למצוא דירות 4,5 חד' בבניין בוטיק ובסטנדרט בנייה מוקפד ואיכותי לצד וילות דו משפחתיות בעלות מפרט מפנק ויוקרתי. 

אז בואו לגור במקום שצומחים בו.

לאתר הפרויקט:
https://hosting.gogeek.co.il/kedma4/?website

Share this post

scroll to top