'אדם וחווה' ישקיע השנה מאות אלפי שקלים בסגירת חורף

מהנהלת החברה נמסר: "היה חשוב לנו לתת פתרון לא פחות ממושלם עבור זוגות המבקשים להתחתן בחודשי החורף אך מבלי לוותר על החוויה העוצמתית של חופה קסומה,  קבלת פנים בגן תחת כיפת השמיים".

אולם אירועים אדם וחווה השקיע לאחרונה מאות אלפי שקלים על מנת לתת מענה ולאפשר לזוגות להגשים את חלומם ולקיים חתונה עם אווירה קסומה תחת כיפת השמיים, גם בחודשי החורף.
פתרון סגירת החורף הינו קירוי מיוחד ומושקע למתחם עצמו. רצון החברה היה להמשיך את הנראות של הלוקיישן האורבני שלו מתוך כוונה לייצר חוויה ייחודית ורומנטית מתמיד בגן האירועים שלהם עם לוקיישן מרהיב ומדהים ביופיו לאורך כל הערב עבור כל זוג שמעוניין לחגוג את היום הכי יפה ומרגש בחייהם.

משיחה שביצענו עם גורמים בחברה מדובר במשהו שטרם נראה כמותו באולם אירועים בצפון הארץ ובכלל.
או כפי שהם מכנים את זה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" כלומר הם הדגישו כי ידאגו לכל פרט ופרט כך שאכן יש מה לצפות שרמת האירועים בעונת החורף תשתדרג ותהיה עוד מרשימה ממה שהיא כעת.

אם עדיין לא יצא לכם להיות באירוע של חבר טוב או בן משפחה, או שאפילו אתם סתם מתלבטים היכן אתם רוצים להתחתן,
מדובר באחד ממתחמי האירועים הטובים בצפון הממוקם במרכז הקונגרסים שבחיפה. הוא מורכב מגן אירועים חיצוני ואולם סגור שיכולים לארח עד 1400 אנשים בו זמנית.
העיצוב שלו מודרני ועכשווי עם גן ירוק עשיר בצמחייה פראית ופינות אלטרנטיביות. המוטו שלהם כפי שהם מכנים אותו הינו: "באנו ליהנות פה" בא להמחיש שעבורם בכל עונות השנה חשוב להם שכל אורח ואורחת ירגישו שהם נמצאים בגן עדן של אירוע עבור האנשים שאיתם הם באו לחלוק את השמחה.

Share this post

scroll to top