מחיר הקייטנות בנשר מהגבוהים בארץ

לאחרונה פרסמה עיריית נשר את מחירי קייטנות הקיץ. לתדהמת ההורים מחירי הקייטנות עלו משנה שעבר וזאת למרות אישור העירייה לסבסוד הקייטנות ב -100,000 ₪ . המועמד לראשות העיר רועי לוי: "הנהלת העיר מעלה משנה לשנה את המחירים"
ביום ראשון השבוע, פורסמו מחיר הקייטנות בעיריית נשר וגרמו להורים רבים להרים גבה בעקבות המחירים שהנם מהגבוהים בארץ. מהפרסומים עולה כי, בחודש יולי מחיר הקייטנה בגנים, שתתקיים עד השעה 17:00 יהיה כ- 61 ₪ ליום ואילו קייטנה בחודש עד 9 באוגוסט תעמוד כבר על 110 ₪ ליום, כך שעלות כלל הקייטנה תעמוד על 2,140 ₪ לילד לקייטנה בת כ- 30 יום. גם קייטנות בתי הספר של החופש הגדול (כיתות א'-ג') יתייקרו ויעמדו על 58 שקל ליום בחודש יולי ו92 ₪ ליום בחודש אוגוסט, כך שעלות כלל הקייטנה תעמוד על 1,978 ₪ לילד .
פרסום המחיר גרם למהומה גדולה בקרב ההורים שדרשו הסבר לעליית המחירים וזאת לאחר שאושר סבסוד בסה"כ 100,000 ₪ להוזלת המחירים.
"מה מצדיק את העלאת המחיר בהשוואה לשנה שעברה?" שאלה אחת האימהות את העירייה?
אנה, אימא לילדים בנשר כתבה: "בזיון. זה ניצול בוטה של הורים , משלמי מיסים שפשוט אין להם ברירה וחייבים לעבוד בשביל לשלם את זה".
הורים רבים טענו שאין הצדקה למחירים כה גבוהים, ואף קראו להחרים את הקייטנות ולייצר אלטרנטיבה. כל זאת על רקע העובדה שתוכנית הקייטנות טרם פורסמה.
רועי לוי, מי שהחזיק תיק החינוך בעבר ומועמד כיום לראשות העיר נשר קרא לקיים ישיבה דחופה של מליאת המועצה לאשר הצעת לסדר היום אשר תגביל את מחיר הקייטנות: "משנה לשנה מחיר הקייטנות של עיריית נשר עולים. נאבקנו לאורך השנים בכל הכלים העומדים לרשותנו כחברי אופוזיציה וכהורים בנשר להוזלת המחירים והצלחנו.
"פניתי הבוקר לראש העירייה לכנס בדחיפות את מועצת העירייה ולאשר את הצעתנו לסדר היום- הגדלת הסבסוד בקייטנות כך שעלות ליום לא תעלה על 50 ₪ לילד. שוחחתי הבוקר עם חברי מועצה נוספים ואני מעריך שבמידה וראש העיר וסגניו יביאו את ההחלטה למועצה העירייה נוכל להשיג את הרוב הדרוש- הכדור בידיים של ההנהלה העיר. לצערי זאת תופעה שחוזרת על עצמה בשנים האחרונות שהנהלת העיר משרתת את עצמה בלבד ולא את תושבי העיר בשנה הבאה עם היבחרי לראשות העיר הסאגה הזו שחוזרת על עצמה משנה לשנה תיפסק! נקים כבר בחודש אפריל ועדה בשיתוף ההורים וצוותי ההוראה שתקבע את התכנים, השעות והמחירים ונפרסם זאת לציבור כבר בחודש מאי. "

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top