רועי לוי חושף את תוכנית השכונות

רועי לוי המועמד לראשות העיר נשר מכריז: "הגיע הזמן לשים את השכונות שלנו במרכז העשייה, להחזיר אותן לראש סדר העדיפויות"

בכנס חגיגי חשף השבוע רועי לוי את "תכנית השכונות"  אשר עומדת בלב המצע של סיעת 'כן נשר' רועי לוי: "באנו לשרת את תושבי נשר, ויחד איתם נביא סדר עדיפות חדש ושיקום של שכונות העיר"

השבוע הכריז רועי לוי  המועמד לראשות העיר נשר בסיעת 'כן נשר' על "תכנית השכונות לנשר".  במרכז התוכנית מציג רועי שיח משותף עם תושבים בו יקבעו סדרי העדיפויות לטיפול בכל שכונה.

רועי לוי המועמד לראשות העיר נשר הכריז השבוע כי הוא וחבריו לסיעה יגיעו לסיור בכל שכונה ורחוב בעיר נשר ויפגשו עם תושבים: "השכונות הם הלב של עיר נשר" אמר רועי. "הגיע הזמן שנשים אותן במרכז העשייה שלנו ונדאג לטפח אותן".

לדברי רועי, הבחירה להתמקד בשכונות לא הגיע במקרה- "כבר תקופה שאנחנו מסיירים בשכונות, שומעים את התושבים, רואים במו עינינו את ההזנחה" אמר רועי." תכנית השכונות באה לחדש ולרענן שכונות ותיקות ולגעת בבעיות הליבה בשכונות הצעירות, ליצור גיבוש של הקהילה ולתת פתרונות אמיתיים לבעיות הרבות שהצטברו בשכונות".

תכנית השכונות שמציג רועי וחברי 'כן נשר' מציבה את השיח המשותף בין העירייה לנציגי השכונות בראש סדר העדיפויות ויוצרת מנהלות שכונה בשיתוף נציגי עירייה, שיקבעו את סדר העדיפויות לפיתוח תשתיות והתחזוקה.

עוד מציעה התוכנית חיזוק אופי השכונות באמצעות חיבור של הקהילה לבתי הספר ולמתנ"סים בהתאם למבנה הדמוגרפי של אותה השכונה.

"כל הכבוד לו שהוא בא להקשיב, שהוא בא מרצונו החופשי וזמנו הפרטי לשמוע ולראות מקרוב את ההזנחה" אמרה דינה תושבת גבעת נשר שפגש את רועי באחד מסיוריו הרבים. "מה שהעירייה לא עשתה 5 שנים הוא עשה ביום שישי אחד- לבוא לשמוע, לראות. זה נותן תקווה לנו התושבים, שמישהו הגיע לעבוד עבורנו ולא אנחנו עבורו. אני חשה ברוח הצעירה והמרעננת שמביא איתו רועי לעיר ובטוחה שהיא תצא לדרך חדשה יחד עם תושבים שאכפת להם מהעיר".

בביקור אחר בשכונת בן דור פנתה תושבת לרועי וביקשה את עזרתו- "אנחנו משלמים ארנונה ומה ביקשנו?, מקום לשחק עם הנכדים בשבת- זה לא הרבה. אנחנו רוצים מישהו שידע להקשיב לנו. בשנים האחרונות העיר הלכה אחורה ואני בטוחה שאתה כראש העיר תוביל ותזיז דברים."

"צריך להבין" סיכום רועי, "יש הרבה עבודה לפנינו ויחד נעבוד קשה בשביל התושבים ובשביל העיר. לא הכל יכול לקרות בלחיצת כפתור- זאת עבודה קשה ויחד עם עובדי העירייה שירתמו למשימה המשותפת נחזיר את נשר לתושבים ונגיד כן לנשר".

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top