חזקים ביחד

יונה יהב, ראש העיר וצעירי חיפה בראשות שי אבוחצירה יצאו יחד לדרך במסיבת עיתונאים חגיגית שהתקיימה בבית הסטודנט שבאוניברסיטת חיפה

במסיבת עיתונאים חגיגית חתמו יונה יהב וסיעת צעירי חיפה בראשות שי אבוחצירה על הסכם שיתוף פועלה וריצה משותפת לראשות העיר ומועצת העיר.

"ניסיון ואורך רוח הם התכונות להם זקוקים בתפקיד מורכב כראש העיר חיפה." פתח יונה יהב את מסיבת העיתונים. " היום אתם עדים למהלך שנרקם בין דור הווה לדור העתיד כאשר אנחנו מצרפים את שי אבוחצירה וצעירי חיפה לעשייה. אנחנו הולכים יחד 10 שנים בעבודה עירונית ועוד 5 שנים לפני כאשר היה יו"ר אגודת הסטודנטים כאן באוניברסיטת חיפה."

בהמשך התייחס ראש העיר יונה יהב גם  לניהול  אסון השריפה –"באסון השריפה פינינו כ- 60 אלף אנשים ללא נפגעים, באותו היום ממש שריפה דומה בסן-פרנסיסקו גבתה חיים של מעל 70 תושבים. מצבים כאילו צריכים ניסיון שצברתי לאורך החיים. החלטתי לרוץ לקדנציה נוספת ולסיים פרויקטים שיביאו את עיר לנקודת על חזור."

לסיכום אמר יונה יהב: " אני מודע לשי והחבורה שלצדו הם עושים עבודה יוצאת דופן ואנחנו מבקשים את ההערכה שלכם התושבים יחד ב30 לאוקטובר"

 

בהמשך קיבל את הבמה שי אבוחצירה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך העומד בראש רשימת צעירי חיפה: " ההחלטה שלי ושל חברי לסיעת יש עתיד – צעירי חיפה לחבור ליונה יהב ולהתמודד ברשימה משותפת אחת לראשות העיר ומועצת העיר , נובעת מההבנה שניהול עיר בגודל של חיפה ובמורכבות של חיפה מחייבת יכולת ניסון והבנה מעמקיה של האתגרים האומדים בפנינו" .

אבוחצירה התייחס לידיעות כי התכוון לרוץ לראשות העיר בכוחות עצמו:" המחשבה עברה בראש , אך שני עשורים  עשייה ציבורית לימודי אותי מהו כוחה של קבוצה ואני מאמין שככל שהקבוצה גדולה יותר כל אפשר לעשות יותר והיום אנחנו חוברים יחד והופכים לקבוצה גדולה ואיכותי יותר."  "אני בטוח שבקדנציה הבאה שיונה יהב ימשיך לכהן כראש עיר אנו וחברי סיעתו נוכל לפעול בצורה הטובה ביותר כזאת שתמשיך את העשייה הרחבה ותוציא אל הפועל את כל הפרויקטים שנמצאים כרגע על השולחן."

 

 

בהמשך חתמו השניים על הסכם שיתוף פעולה וריצה משותפת לראשות העיר וסיעת העיר.

לסיכום הפתיעו החברים את יונה יהב כאשר פצחו בשירת יומולדת והביאו לראש העיר עוגה חגיגית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top