סדרת המחול אתו"ס חיפה מעלה את "השורשים" מצרפת לחיפה

The Roots, creation de Kader Attou, directeur du Centre Choregraphique National [CCN].

להקת ההיפ – הופ הצרפתית Acrcrorap  במופע The Roots תופיע במסגרת סדרת המחול של אתוס חיפה, ומזמינה את הקהל החיפאי להתוודע ל – 11 רקדני היפ הופ יוצאי דופן במסע חיפוש מרתק.

 להקת  ACCRORAP"" בניהולו של הכוריאוגרף הצרפתי אלג'יראי הנודע קאדר אטו (Kader Attou ) , מי שהחל דרכו ביחד עם עמיתו הכוריאוגרף מרואד מרזוקי (יוצר פיקסל) – תגיע עם יצירתו של אטו "השורשים" – במסגרת עונת המחול של אתו"ס – חברת התרבות והספורט בחיפה. הלהקה משלבת מופעי מחול עכשווים וחדשנים מהמסקרנים והמדוברים בסצנת המחול העולמית.

The Roots, creation de Kader Attou, directeur du Centre Choregraphique National [CCN].

The Roots  מזמינה את הצופה למסע מרתק של 11 גברים, רקדני היפ הופ יוצאי דופן. זוהי הרפתקה אנושית הכוללת גיבוב של  אביזרי יומיום ומאפשר לכוריאוגרף ולצופה כאחד, הזדמנויות לפתוח דלתות ולחפור לתוך הסיפורים האישיים של הרקדנים ויכולותיהם,  ליצור סיפור מתוך הזיכרונות התנועתיים של גופו של כל רקדן ולהוביל את הצופה למקומות חדשים.

"השורשים" ( The Roots – שורשי המחול של ההיפ הופ ) – הוא מופע שהופק ע״י הביאנלה  של ליון ואשר הצלחתו בתיאטרון שאיו בפאריס הדהדה בעולם והובילה לביקוש אדיר להופעה שמגיעה בימים אלו לחיפה!

על תהליך העבודה של היצירה "השורשים" אומר אטו: "…ברצוני לבנות בתהליך זה גשרים, ליצור קישורים ודיאלוג דרך השוני ומעבר לו .  חיפוש זה הוביל אותי לנסות ולהבחין מה שמתרחש בגוף בניגוד לרגש, כיצד מטכניקה ספציפית  מחווה מיכני או רמז פשוט, נולדת תחושה בתנועה וירטואוזית. חיפוש זה הוא יסוד יצירת המחול  ״ שורשים״ , הרפתקאה אנושית, מסע שנחקק ע״י 11 רקדני היפ הופ יוצאי דופן."

לדברי יעקב פיינגולד יו"ר דירקטוריון אתו"ס:

"סדרת המחול של חיפה של אתו"ס חיפה מוכיחה שוב  שהיא מביאה לקהל החיפאי את היצירות החדשניות והמדוברות ביותר בתחום המחול בעולם. לארח את היצירה "שורשים" של כירואגרף כמו קאדר אטו זה כבוד גדול לסדרת המחול ואתו"ס. אני קורא לקהל החיפאי להנות מאחד המופעים המדוברים בעולם המחול!"

המופע שמוצג כיום בהצלחה בפסטיבלים הגדולים ברחבי העולם, יוצג באודיטוריום חיפה בתאריך 18.6.18 בשעה 20:30.

The Roots, creation de Kader Attou, directeur du Centre Choregraphique National [CCN].

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top