אירועי  מחול ומוסיקה באולם  התרבות  המחודש במועצה אזורית מגידו

מאות מתושבי המועצה האזורית מגידו הגיעו  לאירועים  בהפקת מחלקת התרבות של המועצה האזורית מגידו שהתקיימו באולם המשופץ והמהודר.

"מחול בראי הזמן" הנושא המרכז  את מופע  הסיום של אולפן למחול מגידו לשנת 2018 הביא לבמה ריקודים המספרים את סיפור התפתחות המחול באנושות, פרי יצירתן של מורי האולפן

240 תלמידות מכיתות א'-י"ב  בתלבושות ססגוניות ובליווי מוזיקה מגוונת עלו ל-16 ריקודים ,בשני מופעים , בסדר מופתי ובנוכחות בימתית מלהיבה רקדו בפני קהל רב  אשר מילא מפה לפה  את האולם המחודש  היפיפה בעין השופט. את המופע הפיקה אריאלה שפושניק מנהלת האולפן למחול מגידו בסיוע של מחלקות המועצה .

איציק חולבסקי  ראש  המועצה  פתח את שני המופעים בברכה מרגשת לתלמידות ולעשייה המחולית באולפן למחול מגידו .בדבריו הדגיש שערב הסיום מביא לידי ביטוי מרשים עבודה מפרכת, איכותית ומקצועית לאורך כל השנה של צוות המורים והתלמידים.

אריאלה שפושניק": אני גאה  בתלמידות האולפן  על הרצינות וההשקעה  ארוכת השנים.  במופע נפרדנו מ-6 בנות י"ב מצטיינות  ,תלמידות  במגמת המחול לבגרות הפועלת באולפן למחול בשיתוף תיכון מגידו. תודה ענקית למחלקת התרבות בראשות נתי וירבה על התמיכה והסיוע ולכל גורמי המועצה שעזרו בהפקת המופע "

פרויקט מקורוק 2018- פרויקט שעיקרו יצירת טקסט ומוזיקה חדשה בהשראת המקורות.

את הפרויקט ניהל יאיר ורמוט מנהל מרכז המוזיקה שגם הפיק מוזיקלית את המופע וניהל  אומנותית  את  הערב כולו:

" במשך 4 חודשים התאספנו 17 מוזיקאים מהאזור במרכז המוזיקה ביד לבנים ,לסדנה המשלבת מוזיקה ומקורות. את לימוד המוזיקה, ההלחנה וכתיבת הטקסט הנחה הזמר והיצור עמיר לב, את לימוד המקורות וחקירת המחשבה הנחתה הרבה הרפורמית של מ.א מגידו – מיכל קן תור. במהלך הפרויקט נכתבו והולחנו 13 שירים מקוריים שגובשו לכדי מופע מרגש שהוצג באולם החדש בעין השופט. בערב המופע משתתפי מקורוק שרו ניגנו וסיפרו על התהליך של כתיבת השירים ".

באירוע ניגנו עמיר לב ולהקתו בהופעה משירי אלבומו החדש (המסקרן והמעניין) שעתיד לצאת בקרוב. חתמו את הערב הזמר והיוצר ערן צור בליווי הפסנתר של יאיר ורמוט עם השירים המוכרים והאהובים.

הפרויקט נעשה בתמיכה ובסיוע של הגופים :  אגף לתרבות יהודית, עמותת "אלול" , החברה למתנסים  והתנועה הרפורמית.

נתי וירבה  מנהל התרבות במועצה : "מחכה לנו  קיץ של הופעות, בישובים ובשדות הפתוחים  ,באולם המחודש נקיים הפקה ייחודית של המחזמר "בוסתן ספרדי", בה שותפים אנשי במה והפקה מכלל יישובי המועצה ובבימויה של דניס שמע מהזורע. החזרות של השחקנים, הרקדנים והמוזיקאים בעיצומן ואנו מזמינים את כולכם להגיע ולצפות בהצגות שיועלו בסוף יולי ,תחילת אוגוסט"

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top