שר האוצר ויו"ר 'כולנו', משה כחלון: "רועי לוי הוא נציג ציבור ישר ואותנטי עם תחושת שליחות חברתית עמוקה. זו מנהיגות מקומית שאני גאה בה"

בפתח ישיבת הסיעה של מפלגת 'כולנו' בראשות משה כחלון, הציג שר האוצר בפני חברי הכנסת של המפלגה את המועמד לראשות העיר נשר רועי לוי. כחלון: "את לוי אני מכיר המון שנים מתקופתו כעוזר בכיר של שר הביטחון לשעבר שאול מופז. הוא איש נפלא וחרוץ, שצמח וגדל בנשר כך שהוא יכול לעשות שינוי חשוב לעיר נשר ולהזניק אותה קדימה. אנחנו נתמוך בו בכל הכלים שברשותנו". כחלון, שלו הכרות רבת שנים עם לוי, פתח את ישיבת הסיעה עם הצגתו של לוי לכלל חברי הכנסת בסיעה כדוגמת שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, שר הבינוי והשיכון האלוף (במיל') יואב גלנט, סגן השר מייקל אורן שגריר ישראל בארה"ב לשעבר ועוד. בהמשך אמר לוי: "ראשית, אני מודה לכם על קבלת הפנים החמה, זה לא מובן מאליו. אני רוצה להודות כמובן לשר האוצר משה כחלון על התמיכה בי לראשות העיר נשר. אני בטוח שבשיתוף פעולה בינינו נצליח להביא בשורה חשובה לעיר נשר בכלל התחומים, ובעיקר בתחום החברתי". רועי לוי, בן 38 נשוי + 3 דור רביעי בעיר נשר וחבר מועצת העיר מזה עשור, החזיק בקדנציה הקודמת את תיק החינוך בעיר והוביל את נשר להישגים חסרי תקדים.
כזכור, קיבל רועי לוי את תמיכתו של שר הביטחון ויו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ואת תמיכתו של דוד עמר שהיה ראש העיר המיתולוגי של העיר נשר.
לאחרונה הצטרף יו"ר הכנסת לשעבר וחבר מועצת העיר נשר דן תיכון , לתומכים ברועי לראשות העיר.
בזאת זוכה רועי לתמיכה רחבה הן מחברי ממשלה והן מחברי מועצה בעבר ובהווה.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top