פורסמו הקריטריונים לקבלת מלגה לסטודנטים במועצה המקומית רמת ישי

יונתן הישפלד, סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך: "תקציב המלגות השנה יעמוד על כ- 50,000 ₪ . במהלך השנים האחרונות חילקנו סה"כ כ- 200,000 ₪ של מלגות למאות סטודנטים תושבי רמת ישי."

בתחילת השבוע פרסמה המועצה המקומית רמת ישי קול קורא לסטודנטים תושבי העיר להגיש בקשה לקבלת מלגה. את היוזמה קידם חבר המועצה יונתן הירשפלד שמכהן כסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך. בשנה שעברה חולקו מלגות בגובה של 45,000 ₪ והשנה הסכום עלה והגיע לכ- 50,000 ₪

בין הקריטריונים שפורסמו ניתן לציין כי סטודנט שיזכה למלגה חייב להיות תושב העיר ב 4 שנים האחרונות, בעברו שירות צבאי או לאומי ותרומה לקהילה.
את רשימת הקריטריונים המלאה ניתן למצוא באתר העירייה ואת הטפסים יש להגיש עד ה 17.5.18.

סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך יונתן הירשפלד:
"אני רואה את החינוך בראש סדר העדיפויות של המועצה וחרתנו על דגלנו לתמוך ולקדם את תחום החינוך לאורך כל שלבי החיים, החל מגיל הגן ועד להשכלה גבוהה. כפועל יוצא הגדלנו את תקציב המלגות לסטודנטים לשנה זו.
אני גאה במערכת החינוך שזכתה השנה בפרס החינוך המחוזי, ורוצה להודות בצורה אישית למנהלות בתי הספר: מירי דרוקר, שרה וקנין וטלי אימברמן שיחד עם צוות המורים מובילות את החינוך ביום יום.
בעתיד נפעל להגדיל את ארגז הכלים של המורים וההורים במועצה, על מנת שיצליחו להתמודד עם אתגרי החינוך והמציאות המשתנה כל העת"

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top