"נפעל להקמת מרכז הורים צעירים ברמת ישי"

השבוע נפגשו סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך יהונתן הירשפלד, יו"ר וועד ההורים הישובי רונן עקיבא עם ח"כ רועי פולקמן מסיעת כולנו אשר משמש גם כחבר בשדולה למשפחות צעירות וקהילה.
השבוע עלו סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך יהונתן הירשפלד ויו"ר וועד ההורים היישובי רונן עקיבא לכנסת להיפגש עם חבר- הכנסת רועי פולקמן מסיעת כולנו.
בפגישה דנו השלושה על נושאים בתחום החינוך, הקהילה ופיתוח הישוב בעתיד עם שימת דגש על העצמה הורים וחיזוק החינוך הבלתי פורמלי.
יהונתן הירפשלד אשר מחזיק בתיק החינוך ברמת ישי, פנה ביחד עם יו"ר וועד ההורים הישובי רונן עקיבא לח"כ רועי פולקמן בבקשה לרתום אותו להקמת מרכז הורים למשפחות צעירות-
יהונתן הירשפלד- "ההורים הם שותפים מלאים שלנו במערכת החינוך היישובית. לכן פניתי, בשיתוף רונן עקיבא כיו"ר וועד ההורים , לח"כ רועי פולקמן שיסייע לנו להקים מרכז הורים צעירים. המטרה היא לתת להרצאות, סדנאות וכלים נוספים לחזק את התא המשפחתי. המקום ישמש בית אליו יוכלו להגיע הורים להתאוורר, לבלות, ללמוד ולהכיר הורים צעירים נוספים באווירה חברית ומיוחדת.
רועי פולקמן- " נפגשתי עם יהונתן הירשפלד ועם רונן עקיבא על מנת להגביר יחד את הפעילות ברמת ישי להורים צעירים ומשפחות. בישוב קהילתי כמו רמת ישי , העצמה של משפחות צעירות תחזק את הקהילה ותשפיע לעתיד. שמחתי לשמוע על שיתוף ההורים במערכת החינוך ועל שיתוף הפעולה הקרוב של יו"ר ועד ההורים רונן עקיבא עם סגן ראש המועצה יהונתן הירשפלד.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top