ריאלי מציג: המט"צים בשירות החברה!

ביה"ס הריאלי העברי בחיפה נתן השבוע את האות לתחילת פעילותה של תנועת הנוער החדשה לתלמידים מכווני טכנולוגיה במרתון בן 12 שעות של מציאת פתרונות טכנולוגיים לנכי צה"ל

ביה"ס הריאלי העברי בחיפה ממשיך לרתום את המדע והטכנולוגיה לטובת הקהילה, והפעם בדמות תנועת נוער חדשה המיועדת לתלמידים מוכווני טכנולוגיה בכיתות ז' – ט'.  תנועת המט"צים המושתתת על ערכים חברתיים ומאפשרת לתלמידים בעלי אוריינטציה טכנולוגית לגעת בידע, ביצירה, בפיתוח ובהמצאה. פעילות תנועת הנוער כוונה הפעם לקהילת בית הלוחם, במציאת פתרונות לנכים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי.

במרתון בן  12 שעות, במתחם המייקרים בסניף מטו"ס בהובלת מובילי הטכנולוגיה בסניף (יוליה אלקין, אורי גרויא והילה קינן).

באירוע השתתפו חברי בית הלוחם תלמידים, מורים והורים שהתנדבו לסייע במתן פתרונות ולשמש כמומחי תוכן. הם שקדו יחד על רעיונות ומציאת פתרונות והגיעו לתוצאות יפות, ביניהן:

צעיר שנפצע בתאונת דרכים וראייתו בעין שמאל נפגעה ביקש פתרון טכנולוגי לעובדה שאינו מבחין במכשולים מצדו השמאלי. צוות מהילדים פיתח אב טיפוס למכשיר המתריע על מכשולים כנ"ל ומולבש על ידו השמאלית עם אפשרות לכוונון המרחיק מהמכשול.

עוזי רוזן, מוביל הטכנולוגיה בבית הספר:

פתיחת תנועת נוער המיועדת לתלמידים בעלי אוריינטציה טכנולוגית הינה התגשמות של אחת המטרות החשובות לנו כחברה וכקהילה. החבירה לקהילת בית הלוחם תרמה ליצירת קשר בלתי אמצעי בין שתי הקהילות.

מעבר למטרה הסופית של מציאת פתרונות טכנולוגיים לבעלי מוגבלויות, אנחנו בונים מנהיגות מיוחדת נוספת שפניה אל הקהילה ובכך חשיבותה.

זהבית זליג, מנהלת מטו"ס

פעילות המטצי"ם משלבת בין חדשנות פדגוגית, תכניות לימודים מתקדמות ומיומנויות של המאה ה – 21 ועשיה חברתית ערכית. אני מברכת על שיתוף הפעולה עם בית הלוחם ובטוחה שימשיך גם בשנים הבאות.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top