מחאת הקייטנות בנשר

בימים האחרונים פנו הורים רבים לרשת המתנ"סים בדרישה לשנות את מועדי הקייטנות ולהפחית את המחירים. חבר מועצת העיר רועי לוי: " הנתק בין הנהלת העיר לצרכי תושבים נמשך כבר חמש שנים"

הקיץ מתקרב והחופש הגדול מביא עמו דאגה כלכלית נוספת להורים – המחירים של קייטנות הילדים. הקיץ מתקרב והחופש הגדול מביא עמו דאגה כלכלית נוספת להורים – המחירים של קייטנות הילדים- זאת למרות הבטחות והתייחסויות של גורמי העירייה בנשר להפחית את מחירי הקייטנות.

בשבוע שעבר פרסמה רשת המתנ"סים של נשר את מועדי ומחירי הקייטנות המתוכננות בעיר לקיץ הקרוב. הפרסום הגיע לאחר פרסומים שבוטלו , רגע לפני תחילת ההרשמה וזאת תוך הבטחה של הנהלת העירייה להיטיב עם ההורים ולהפחית מהנטל הכלכלי.

על פי הפרסום העדכני הקייטנות יתקיימו בשתי מחזורים- המחזור הראשון: בתאריכים 1/7/18-19/7/18 והמחזור השני: בתאריכים 22/7/18-9/8/18 ועלות הקייטנה  2,000 ₪ לילד. עוד פורסם כי בעקבות ההוזלה לכלל האוכלוסייה, לא יתאפשרו הנחות נוספות למשפחות רווחה , אחים ומשפחות חד הוריות.

בעקבות המצב החדש קמה מחאה  ברשתות החברתיות של מאות הורים בנשר אשר פנו , שוב לגורמי העירייה לקחת אחריות ולייצר אלטרנטיבה:

"בררתי במתנ״ס לגבי קייטנות הגנים" , כתבה אמא זועמת בקבוצת 'הורים בנשר', "מדוע החליטו לאלץ את כל ההורים לרשום את הילדים לאוגוסט על מנת להיכנס לקייטנה של יוני? נאמר לי שזאת הוראה של משרד החינוך- מישהוא ימצא הוראה כזאת אשמח שיראה לי!"

הורה אחר כתב: "אין פשוט מה להוסיף בזיון מה שקורה בעירייה הזאת. אני גם אם חד הורית ולא מוותרת כל שנה ועומדת על כך לקבל את הזכויות שלנו מגיע לנו 50% אחוז הנחה אז אנא אמהות אל תוותרו לגשת לרווחה ולא לשתוק גם בצהרונים של כל השנה אני נלחמת בהם בשיניים"

המועמד לראשות העירייה רועי לוי ,שלו שתי ילדים בגני הילדים בעיר פנה להנהלת העירייה בדרישה לשנות את מועדי הקייטנות, להפחית את המחירים ולפרסם את תוכן הקייטנות: "נשר התברכה במשפחות צעירות רבות שבוחרות שנה אחר שנה לשלוח את ילדיהם לקייטנות המופעלות על ידי רשת המתנ"סים. בכל שנה חוזרת על עצמה הסאגה הזו. פעם זה ניסיון להעלות את המחירים, פעם משנים את המועדים בניגוד לרצון ההורים ובעיקר לא מפורסמים תכנים. יו"ר ועדת החינוך של העיר שאמור לכנס את הועדה לדון בכל הנושאים "נרדם בשמירה" שוב ושבועיים לפני תחילת הקייטנות טרם כונסה הועדה. לכן ביקשתי לקיים דיון דחוף במועצה בנושא."
עוד הוסיף לוי: " הנתק בין הנהלת העיר לצרכים של התושבים נמשך כבר חמש שנים . מחסור בכיתות לימוד, מחסור בגני ילדים, בעיות בטיחות קשות בבתי הספר ובעיקר זלזול במשימה העיקרית שהיא השירות לתושב.  כאבא לילדים במערכת החינוך בנשר אני מודע לצרכים של הילדים וההורים ואפעל יחד עם שותפיי ועובדי העירייה להפוך את מערכת החינוך של נשר להיות פורצת דרך"

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top