תוכנית 100 הימים של רועי לוי

אישור תקציב 2019, הפעלת תכנית "התושב במרכז", פיתוח מחצבה 4.5, הקמת בתי ספר ייחודיים ומתן ומענה לחינוך הדתי, יישום "תכנית השכונות" והערכות למאבק נגד פתיחת המחצבה לכריה – אלה הנושאים שיעסיקו את סדר יומו של המועמד לראשות העיר רועי לוי עם כניסתו לתפקיד ראש העיר במידה ויבחר.

בעוד כ 100 ימים יערכו הבחירות המקומיות בנשר ובמקביל פרסם רועי לוי את תוכנית 100 הימים אותה הוא גיבש ביחד עם צוות מיוחד ומתכוון ליישם מיד לאחר הבחירות.
צוות מאה הימים של המועמד גיבש את מסמך ההערכות ליום שאחרי הבחירות ובמרכזו 7 נקודות עיקריות שיעמדו במרכז סדר היום של הנהלת העירייה החדשה לכשתוקם.

בצוות, שבראשו עומד יו"ר הכנסת לשעבר מר דן תיכון תושב נשר, חברים גם צביקה גובהרי קצין משטרה בדימוס, רו"ח דריה דרמר, ד"ר שי לוי , הכלכלן גיל אופיר וכן יועצו האסטרטגי של רועי, גיל מזרחי.

"יש מספר נושאים שצריך לטפל בהם מיד עם כניסתה של הנהלת העיר החדשה בכדי לייצב את העירייה שעברה טלטלה בשנים האחרונות. לנושאים ששמנו על סדר היום יש חשיבות עליונה לטיפול בהקדם", אמר דן תיכון "הצוות עוסק ביצירת תוכניות לביצוע בשבעה נושאים עיקריים: אישור תקציב 2019 והכנת תקציב 2020 כמתחייב בחוק, הפיכת שני בתי ספר לייחודיים לנוכח הצפיפות בבתי הספר ברמות יצחק ומתן מענה לחינוך הדתי, יצירת ממשקי הידברות חדשים עם התושבים ומתן שירות מיטבי, הגברת הפיקוח על הניקיון ומתן מענה טכנולוגי לניקוי רחובות העיר, תחילת יישום "תכנית השכונות" שבמרכזה תיעדוף התחזוקה והפיתוח בשיתוף תושבי השכונות, שיווק ומתן היתרים לפיתוח מחצבה 4.5 כעוגן כלכלי, והערכות לעצירת התכנית להפעלת המחצבה לכריה".


לדברי רועי לוי, מדובר בשבעה נושאים קריטיים לניהול העירייה. "העברת התקציב מיד עם כניסתה של הנהלת העירייה מחויבת על פי חוק ובכדי להגשים את החזון שלנו לעיר נשר. הכוונה שלנו היא להעביר תקציב דו- שנתי בכדי ליצור שקט לכלל המערכות העירוניות שיוכלו לתכנן וליישם עבור תושבי נשר, חייבים למצוא דרך לעשות זאת בשיתוף משרד הפנים. נושא המחצבה דורש התייחסות כבר בימים אלו ועלינו לוודא שלא קמה לנו המחצבה שוב בנשר כתוצאה של המחדלים שהובילה הנהלת העירייה הנוכחית. "
רועי התייחס גם למערכת החינוך אותה הוביל בעבר בעיר: "יש צורך למנות באופן מידי מנהל מחלקת חינוך מאחר והתפקיד אינו מאויש ולהתחיל להגשים את החזון שלנו עבור החינוך בנשר. מדובר ברפורמה חדשנית ופורצת דרך והיא תהיה במקום גבוה על סדר יומה של הנהלת העירייה החדשה. המטרה שלי היא לדחוף את כל המערכת כבר מהיום הראשון, לדבר במונחים של ביצוע, ואני מתכוון לגייס את כל עובדי העירייה להגשמת המטרות"

לדברי רועי לוי, עיקרי התכניות שלו הוצגו בפני בכירים בשלטון המקומי ובמשרד החינוך שהתרשמו ממנה והסכימו להירתם למען הצלחתן. בנוסף ניפגש רועי עם מנכ"לית משרד החינוך לשעבר רונית תירוש שהתחייבה לסייע למען תושבי נשר, ביישום התוכנית החינוכית ולייעץ בכל עניין עבור הרשות. גם מנכ"ל עיריית חיפה לשעבר מר שמוליק גנץ תושב נשר שנחשף לתוכנית 100 הימים אמר כי יתמוך ברועי לוי בבחירות הקרובות לראשות העירייה.
רועי לוי אמר השבוע לחברים בצוות 100 הימים " צוות מטה הבחירות שלנו עומל ימים כלילות בכדי שנצליח להיבחר. אולם, במקביל עלינו כבר היום לחשוב גם על היום שאחרי. התוכניות שנביא יקודמו על ידי כלל חברי מועצת העירייה. לרוב הדברים אני מחויב מזה זמן רב וכל המועמדים בבחירות יודעים מה החזון שלי ומה אני מתכוון לעשות בעיר ואני משוכנע שהם יירתמו למען הצלחת העיר בכל תפקיד בו הם ישרתו את תושבי נשר. מטרת הצוות היא לצמצם את התוכנית לכמות סבירה של נושאים ל100 הימים הראשונים שישפיעו באופן מידי על הכיוון אליו אנווט את הספינה. המטרה היא לעשות לא להבטיח."

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top