נשר- דיון לילי במועצת העיר בדבר סבסוד חוגי הספורט

בישיבת מועצת עיריית נשר אשר התקיימה אתמול בשעות הערב המאוחרות, חשף רועי לוי, המתמודד לראשות העיר נשר, בפני חברי מועצת העיר את עיקרי תכניתו להוזלה משמעותית של חוגי וליגות הספורט בעיר ביניהם הכדורגל והכדורסל.
רועי לוי: "כספי הציבור צריכים לחזור ולשמש את הציבור. הגיע הזמן שנשים את התושב במרכז העשייה שלנו."

בישיבת מועצת עיריית נשר אשר התקיימה אתמול עד השעות הקטנות של הלילה, חשף רועי לוי בפני חברי המועצה את תוכניתו אשר תאפשר הוזלה משמעותית בחוגים ובליגות הספורט בעיר.
רועי לוי, המתמודד לרשות עיריית נשר חשף את עיקרי התוכנית כחלק מדיון שנערך בנושא תמיכות כספיות של העירייה באגודות הספורט בעיר. "הגיע הזמן שכספי התושבים יושקעו בהם בלבד" אמר לוי.
במסגרת הדיון שנערך הציע לוי יחד עם חברי מועצת העיר כי כספי התמיכות בגופי הספורט המגוונים והשונים ייתנו כמלגה לבני הנוער, זאת במטרה להפחית ולהקל על תשלומי ההורים שעלו בשנה האחרונה.
לוי, חשף כי תשלומי ההורים לחוגים בעיר נשר הגיעו למעל 1,000,000 ₪ עבור השתתפות הילדים בהם
ובנוסף, העירייה תמכה בתמיכה עקיפה וישירה בכ-4,000,000 שקלים בקבוצת הכדורגל.
מנתונים אילו עלה תמונה מדאיגה אשר מצביעה על עליית מחיר השתתפות בחוגים ובליגות השונות כתוצאה מהעדר תמיכה כספית הולמת מצד עיריית נשר להורי המשתתפים.
בסופו של דיון לילה , הוחלט על-ידי מועצת העיר להעביר מקדמה לכלל העמותות הנתמכות בעיר . התמיכה תעמוד על גובה של 25% מהתקציב של שנת 2017 וזאת עד אשר וועדות התמיכה ידונו בהצעתו של רועי לוי למתן מלגות להורים.

הבוקר מסר לוי: "אין צורך בבחירות בשביל לעמוד בהתחייבות שלנו לציבור לשנות את סדר העדיפויות בעיר. כספי התושבים של נשר יושקעו רק בתושבי נשר- שייהנו מהם. ההצעה שהעלנו מבקשת לשים גבולות ולאפשר לעוד משפחות לשלוח את ילדיהם לחוגים ולליגות הספורט השונות. ביקשנו להעמיד את הסכום המרבי שהורים ישלמו על חוגי ספורט לכ- 200 ₪ לחודש בלבד. אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, לשים את התושב במרכז- בחזון שלנו העיר נשר תיתן מענה לענפי לספורט מגוונים ותאמץ ענפים ייחודיים לעיר כענפי ספורט מובילים."

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top