בא מאהבה- אריה טל מתמודד לקדנציה נוספת בטירת כרמל

תחת הסיסמא "עשייה שבאה מאהבה" הכריז אמש ( יום שלישי ) ראש עיריית טירת כרמל , אריה טל על פתיחת קמפיין הבחירות שלו ושל מפלגת הליכוד בעיר. אריה טל: " אני מאמין בדרך של הקבוצה שאותה אני מוביל להנהגה של טירת כרמל"
אמש ( יום ג' ) השיק ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל את קמפיין הבחירות של תנועת הליכוד בעיר בראשותו בנוכחות שרים, חברי כנסת, חברי מועצת עיר ומאות פעילים ותושבים שהגיעו להשתתף בטקס פתיחת קמפיין הבחירות תחת הסיסמא "עשייה שבאה מאהבה" .
הטקס, שהונחה ע"י יו"ר סניף הליכוד הוותיק פריד אברהם, נפתח בהצגת אורחי הכבוד בכנס וביניהם שר התיירות יריב לוין, שר התקשורת איוב קרא, חבר הכנסת מיקי זוהר ושר החינוך לשעבר גדעון סער. בהמשך הוצגו לקהל הרב גם המועמדים ברשימת הליכוד למועצת העיר ובהם מ"מ ראש העיר מוריס אסייג שיוצב במקום השני ברשימה, חברת המועצה הינדה פרידלמן במקום השלישי, עו"ד דרור כהן במקום הרביעי ועו"ד אסף אלעזר במקום החמישי .
ראשון הנואמים עלה שר התיירות , יריב לוין- "הגענו להתייצב בצורה חזקה וברורה עם מסר חד ובהיר שהנהגת המדינה מאחורי ראש העיר הנוכחי וזה שימשיך – אריה טל. אני יכול להסתכל בעיניים לכל אחד ואחת מתושבי טירת כרמל ולומר באחריות מלאה, מתוך הכרות מלאה עם כמעט כל ראשי העיר בישראל, אריה טל הוא אחד מהטובים ומנוסים שבהם וזה לא במקרה שטירת כרמל עוברת מהפך מדהים"
בהמשך נאם שר התקשורת , איוב קרא : "כילד גדלתי פה , יושבים כאן חברים טובים שלי, שיחקתי בהפועל טירת כרמל בילדות – אני גאה שמכאן הגעתי לאן שהגעתי. אני גאה במה שנעשה כאן בעיר. כל הכבוד לאריה ולנבחרת על העשייה".
חבר הכנסת מיקי זוהר, התייחס בדברים לפיתוח של העיר: "תושבי טירת כרמל הם סמל למדינת ישראל, סמל לעיר מתפתחת בכל תחומי החיים: חינוך, תשתיות, רווחה ובנייה. חשוב לציין כי התפתחות העיר היא לאורך עשור וזה המקום להודות לאריה טל שעושה עבודה מדהימה בעיר הזאת – זה לא מובן מעליו והישגים רבים רשומים כאן על שמך."
שר הפנים והחינוך לשעבר גדעון סער, התייחס להיכרות שלו עם אריה טל בעבר: "כשר פנים ושר חינוך אני אומר לכם באחריות מלאה אריה טל הוא מראשי העירים הטובים, היסודיים, ישרי הדרך והרציניים במדינה כולה. לאריה יש תכונה חזקה מאוד – הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא מסתכל על אינטרסים של העיר ושל תושבי העיר וזה הופך אותו לראש עיר מצטיין שעובד למען התושבים. טירת כרמל בתנופה מדהימה ומי שיכול להוביל אותה לעתידה הוא אריה טל."
אחרון הנואמים היה ראש העיר טירת כרמל , אריה טל. בדברים שנשא בפני האורחים והקהל הרב, הודה אריה, לשרים על הסיוע רב השנים שלהם ועל מדיניות הדלת הפתוחה שהם נהגו כלפי נציגי העיר טירת כרמל לאורך כל הדרך.
אריה טל: "בקדנציה הראשונה שלי קיבלתי עיר עם בעיות קשות – של אחוז זכאי הבגרות נמוך ועם בעיות של גביית ארנונה. בעשר השנים בהן אני ראש העיר, העלנו את אחוז זכאי הבגרות ל86% והצלחנו להיות רשות מאוזנת ללא גירעונות."

בהמשך, סיפר ראש העיר על תהליך הפיתוח שעוברת טירת כרמל בשנים האחרונות מתוך תכנון ארוך תווך: "חשוב לי להגיד לכם, תושבים יקרים, בקמפיינים של בחירות כל ראשי הערים מדברים על חינוך ורווחה אבל אחרי הבחירות עושים קודם כל תשתיות וכבישים כי זה מה שרואים. מי שמשקיע בחינוך הוא מי שיש לו חזון ומאמין בדרך, הוא מי שלא פוחד ויודע מה הוא רוצה להשיג- כך הובלתי את טירת כרמל לעיר המבוקשת ביותר למגורים."
בהמשך התייחס אריה טל לפרויקטים הרבים שעוד עתידים להתקיים בעיר: "בעקבות תהליך הפיתוח , העיר תזכה למענק של כ200 מיליון ₪ במסגרת פרויקט 'חדש מול ישן' . הכספים יתועלו כולם לטובת שיקום השכונות הוותיקות וסיוע לאוכלוסיות החלשות שגרות בהן.
אני רוצה להודות לשר התחבורה ישראל כץ, שאישר את פרויקט הרמזורים בצמתי הכניסה לעיר, את פרויקט הזזת כביש 4 ועוד. השר כץ, ראה את הבעיה והעמוס ואישר לנו הקמת רמזור זמני בצומת הדרומית של העיר כבר בספטמבר הקרוב- זה הגיע אחרי עבודה מאומצת. בימים אילו אנו עושים מאמצים אדירים על מנת לפתוח, בעזרת השם, את ביה"ס 'אבנר ברזני' לקליטת תלמידים החל משנת הלימודים הקרובה בתחילת ספטמבר ואני רוצה להודות לוועד ההורים של בית הספר שיחד איתו ,אנו עושים את ההכנות והמאמצים בצורה הטובה ביותר."
לסיום ,החמיא ראש העיר להרכב המועמדים למועצת העיר שאותו הוא מוביל בגאווה גדולה ואמר: "הנבחרת הטובה שמאחורי מלווה אותי לאורך כל הדרך .חלקם היו איתי וחלקם חדשים וזה דבר טוב וחיובי . אני מאמין בכל ליבי שיחד עם התושבים, אנחנו המתאימים במיותר להוביל את טירת כרמל. אני מאמין בדרך של הקבוצה שאותה אני מוביל להנהגה של טירת כרמל ובעזרת השם כולנו נצליח להביא את העיר למחוזות שכמו

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top