כביש 66- 'כביש הדמים' גובה קורבן נוסף .

בהתנגשות בין שני כל רכב השבוע נהרג גבר בן 50 .

זמן ממושך מפעיל ראש מועצת מגידו איציק חולבסקי לחץ ודרישה בלתי מתפשרת על משרד התחבורה למציאת פתרונות לכביש 66- כביש אדום בו נהרגו ב 15 השנים האחרונות 39 בני אדם.

אין שבוע שעובר ללא תאונה בכביש זה ולצערנו שוב תאונה קטלנית שגבתה חיי אדם.

בעקבות מאבק שניהלה מ.א. מגידו להסדרת כביש הדמים, בין הפתרונות שסוכמו עם מנכ"ל נתיבי ישראל , הקמת רמזורים בכניסות ליישובים מדרך עוז, היוגב ומגידו והסדרת התנועה בכניסה לקיבוץ גבעת עוז והקמת הפרדה קשיחה בקטע שמצומת מגידו לסאלם. עד כה ,לא הושלמו פתרונות אלו והם אמורים להתבצע במהלך החודשים הקרובים של שנת 2018 .

התבשרנו השבוע כי תכנית להסדרה סטטוטורית של קטע הדרך מצומת היוגב עד צומת מגידו כולל מחלף מגידו- הומלצה להפקדה בהחלטה של הוועדה המחוזית- מחוז צפון. לאחר מילוי התנאים הטכניים התכנית תופקד ולאחר מכן תקבל תוקף חוקי.
הפקדה זו מהווה שלב הכרחי לצורך קידום התכנון המפורט לביצוע ולשדרוג כביש 66 מצומת מגידו לצומת התשב"י, כביש של 4 מסלולים הכולל גם הסדרת הכניסות ליישובים לאורך הכביש .

ראש המועצה של מגידו , איציק חולבסקי חוזר, מתריע ודורש משר התחבורה להאיץ את הטיפול בכביש ולקדם את התכנית הרחבה שהיא הפתרון היחידי וההכרחי כדי להציל חיים ולמנוע קורבנות נוספים. "עתה עם הסדרה של התכנית הסטטוטורית נלחץ ונדרוש ממשרד התחבורה לצאת לתכנון מפורט ולביצוע. אני מבקש מכל הנהגים, תנהגו במשנה זהירות עד שיורחב הכביש וכמובן תמיד בכל זמן ובכל כביש "

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top