חיילים של גרעין הנח"ל נקלטו בטירת כרמל לצורך ביצוע פרק משימה

בשבוע שעבר נקלטו בטירת כרמל שישה עשר חיילי פרק משימה מתנועת הנוער נוע"ם שמבצעים את שירותם הצבאי במסגרת חטיבת הנח"ל. מסלול הנח"ל, הינו מסגרת צה"לית שבה קבוצות של תנועות וארגוני נוער מתגייסות יחד ושומרות על שלמותן תוך שילוב בין משימה צבאית לחינוך בקהילה.

ראש העיר אריה טל, אירח את החיילים החדשים בלשכתו. במהלך המפגש, ראש העיר חלק עם החיילים את משנתו החינוכית ונתן את ברכתו לשנת פעילות מוצלחת. בהמשך, נפגשו החיילים עם מספר בכירים במערכת החינוך העירונית ובהם מנהל המחלקה שלומי דהן, סגן מנהל המחלקה ומנהל מחלקת הנוער ציון סודרי, מנהלת מדור נוצ"ץ במחלקה לשירותים חברתיים קלי שוורץ ונציגים ממועצת נוער אשר סיפרו על העיר מנקודת מבטם.

גרעין לביא הינו הגרעין השלישי שטירת כרמל קולטת ובמהלך הפעילות בעיר החיילים יגורו בה ויבצעו משימות חינוכיות שונות בבתי הספר התיכוניים ובמסגרות הבלתי פורמאליות.  במהלך תהליך הקליטה, פגשו החיילים דמויות מפתח בטירת כרמל אשר הציגו את צביונה הייחודי של העיר וחשפו את ציפיותיהם מהחיילים. מטרת תהליך הקליטה, הינו היכרות ראשונית עם טירת כרמל על שלל גווניה ומסגרות החינוך שבה תוך הכשרת החיילים לקראת המשימות השונות שיבצעו במהלך השנה.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top