טורניר FORTNITE לייב מגיע לראשונה לחיפה ולצפון

הטורניר ייערך בזאפה חיפה בין התאריכים 19 – 20 לאוגוסט ויתחרו בו מאות משתתפים בניהם היוטיוברים המובילים בישראל.

אם יש מישהו שבמקרה לא הסתובב בעולם שלנו בחודשים האחרונים, פורטנייט הוא משחק יריות בזירה פתוחה בה מצטרפים שחקנים ונלחמים זה בזה. הוא הפך לאחד החמים ביותר בעולם וגם ספורטאים רבים הודו ב”התמכרות” שלהם, כשהמפורסם מכולם אולי הוא גם אנטואן גריזמן שחוגג את שעריו עם ריקוד שנלקח מהמשחק.

ב 19 וה – 20 לאוגוסט יתקיים בפעם הראשונה פסטיבל הגיימיניג הגדול ביותר בחיפה והצפון, פסטיבל FORTNITE הכולל עשרות עמדות משחק של פלייסטיישן בזאפה חיפה.

בנוסף מיטב היוטיוברים המובילים של FORTNITE בישראל ייקחו חלק ויתחרו זה כנגד זה. בין היוטיוברים שייקחו חלק ניתן למנות את: AFEK , Brain Damage , Flash GG , גל כהן ועוד. בנוסף מתחם מציאות מדומה PSVR , מסכי ענק, תחרויות E-SPORT, חנות מרצ'נדייז ועוד המון הפתעות .

הגיימרים יוכלו ליהנות ממתחם תוכן ענק מסוגו בישראל המוקדש כולו לחוויית הגיימינג ואשר יכלול עשרות עמדות משחק ואת כל המוצרים, החידושים והאביזרים לגיימרים מנוסים ומתחילים.השקות של משחקים וטכנולוגיות . תחרויות קוספליי, מתחמי משחקי   MULTIPLAYER   טורנירים של משחקים מובילים כגון: fifa 2018  , pes 2018 , gt sport , god of war  סדנאות moding, משחקי ראווה של יוטיובריים גיימרים ועוד…

אור שטרר, מפיק הפסטיבל: פעם ראשונה שטורניר 'פורטנייט' יוצא מאזור מרכז הארץ ומגיע לחיפה. השחקנים יוכלו ליהנות ממגוון של משחקים מהמובילים היום בעולם ומתנות של מיטב החברות המובילות לגיימינג.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

scroll to top