מדוע הביקוש למשרדים קטנים צובר תאוצה והיכן ניתן למצוא משרדים כאלה?

אין זה סוד שהביקוש לשכירת משרדים בשנים האחרונות היה מהגבוהים בתחום הנדל"ן. גם תחום זה לא נשאר אדיש לשינויים שעברו על כולנו לאחרונה; אם בעבר היה ביקוש רב לחללי משרדים גדולים ומרווחים, הרי שכיום גדל הביקוש למשרדים קטנים וקומפקטיים. מדוע זה קורה, היכן ניתן להשיג משרדים קטנים במיקום מבוקש, ולאילו דברים חשוב לשים לב? הכל בכתבה הבאה.

אילו שינויים חלו בעולם המשרדים?

ביקוש למשרדים קטנים

שוק הנדל"ן עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות. מחברות אשר רכשו בניינים שלמים, העולם עבר לשיטה בה מספר חברות רכשו וחלקו שטחים בבניין אחד. מגמה נוספת שנכנסה לשוק היא מגמת השכרת המשרדים לחברות אשר עסקו בהשכרת משנה לצרכים שיתופיים, משרד על פי דרישה. השנה האחרונה שינתה שוב את כללי המשחק בשווקי הנדל"ן, וכיום גבר הצורך בשטחי משרדים קטנים יותר עבור רופאים, עורכי דין, מעצבים ונותני שירותים.


מעבר לעבודה כעצמאים או כפרילנסרים

אחד השינויים המשמעותיים שקרו בקורונה הוא שרבים מהשכירים שפרנסתם נקטעה באופן כלשהו, בחרו לעבוד כפרילנסרים או עצמאיים ולפתוח עסקים קטנים המציעים שירותים או מוצרים רלוונטיים לתקופה. על מנת לנהל את העסק באופן רציף, בסביבת עבודה מקצועית, נפרדת ממשפחה וילדים, בחרו עצמאים רבים לעבוד  מתוך משרדים קטנים, המציעים את כל השירותים להם זקוק האדם לניהול העסק. ניהול משרד קטן מאפשר לפרילנסר או לעצמאי להגביל את ההוצאות המשרדיות מחד, אך לקבל סביבת עבודה פורייה ונוחה להתקדמות מקצועית.

מעבר מהמרכז לשרון

מגמה נוספת אשר ניכרת בשוק הנדל"ן המשרדי כיום היא מעבר לכיוון השרון. הסיבות למגמה זו ברורות:  שכירות בעלות מופחתת לעומת שכירות משרד בלב תל אביב, ארנונה נמוכה, נוף הנשקף מחלונות המשרדים, קירבה למקום המגורים ונגישות מהירה לכבישים ראשיים, תחנת רכבת ותחבורה ציבורית נוחה.

לוחות זמנים גמישים

השנה האחרונה הכניסה מידה של אי ודאות, ורבים מחפשים היום משרדים עם התחייבות קצרת טווח או עם גמישות באורך התקופה.

מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד קטן?

הדמיית פנים מגדל מניבים

לא כל מגדלי המשרדים הנבנים כיום יודעים לתת מענה לצרכים המשתנים שפורטו בכתבה, לכן יש מספר נקודות שחשוב לבחון בטרם בוחרים היכן למקם את המשרד החדש שלכם.

  • בניין מוכן לאכלוס – בדקו שהמשרד שאתם שוכרים ממוקם בבניין מוכן, בלי שתצטרכו להמתין למפתח או לסבול מרעש של  עבודה, לכלוך ואבק.
  • מיקום המשרד – בדקו שהמשרד שאתם שוכרים ממוקם באזור בו מתקיימת פעילות עסקית ענפה.
  • עיצוב וחדשנות – בדקו שסביבת העבודה שלכם מעוצבת ואיכותית.
  • חניה ונגישות – בדקו שקל ונוח להגיע למשרד, וכי יש פתרונות חניה לכם ולאורחים, לצד נגישות נוחה ומהירה לרכבת.
  • איכות השוכרים – בדקו מי השוכרים שיהיו השכנים שלכם.

היכן ניתן למצוא משרדים קטנים כיום במגדל בנוי ובלוקיישן מנצח?

תמונת המגדל וצירי התנועה הסובבים

הכירו את מגדל מניבים אשר מציע משרדים קטנים לצד חללים מרווחים המותאמים במיוחד לעבודה בתקופה זו  וגם לטווח הארוך. המגדל הבנוי  ממוקם בסמוך לצומת רעננה דרום-כפר סבא, ובו הוקמו 2 קומות במגדל (קומות 9-10) למשרדים קטנים בעיצובה של האדריכלית ורד גינדי. המשרדים בשטח של החל מ-90 מ"ר. הכניסה למשרדים מיידית וניתן לשכור את המשרדים לתקופות קצרות.

משרדים קטנים במגדל מניבים – למה זה כדאי ?

המיקום

מגדל מניבים ממוקם בנקודת המפגש האסטרטגית של שלוש הערים המרכזיות של השרון: כפר סבא, רעננה והוד השרון, בסמוך לצומת רעננה דרום-כפר סבא.

נגישות לצירי תנועה

הלוקיישן של מגדל מניבים מציע נגישות מעולה, נוחה ומהירה מכל מקום לכל מקום באזורי השרון והמרכז. המגדל צמוד לכביש 531 ולכביש 4. 

נגישות לרכבות

הבניין ממוקם רק חמש דקות הליכה מתחנת הרכבת החדשה רעננה דרום ובסמוך למקום בו תעבור בעתיד הרכבת הקלה.

עיצוב המגדל

מגדל מניבים תוכנן כמבנה אייקוני ובולט בכל אזור השרון. באמצעות גישות אדריכלות חדשניות נוצרה אווירה עסקית, מודרנית ומרשימה בסטנדרטים גבוהים. המגדל  מציע קומות משרדים יוקרתיים, בעלי מפרט תכנוני ועיצובי ברמה הגבוהה ביותר. תכנון ועיצוב הפרויקט בוצע ע"י משרד האדריכלים המובחר "HQ אדריכלים", שהוקם ב-2008 ותוך זמן קצר זכה להכרה בזירה הישראלית והבינלאומית, בזכות תכנון וביצוע של מבנים חדשניים, יעילים אנרגטית ומאתגרים תרבותית. בראש המשרד עומד האדריכל ארז אלה, המביא עמו ניסיון רב מהארץ ומהעולם.

תכנון המגדל

מגדל מניבים תוכנן מתוך חשיבה על יעילות מרבית בקומות המשרדים הטיפוסיות,   וקומת קרקע המציעה שטחי מסחר ופנאי. ההחלטה העיצובית למתוח את המגדל כלפי מעלה בצד אחד של הפרויקט מאפשרת מצד אחד קומות משרדים פרקטיות ומצד שני,  יוצרת מבנה אייקוני ובולט בכל אזור השרון. הושם דגש על תכנון מודולרי ומתפתח של חלוקות חלל הפנים, תוך הקפדה על יצירת סביבת עבודה נוחה, נעימה ותומכת.

הנוף

הנוף ממגדל מניבים

דיירי מגדל מניבים נהנים מנוף מרהיב של אזור השרון, המשתקף  מכל קומה, בזכות העובדה שהמגדל מוקם על מגרש בודד עם ארבע חזיתות חופשיות, מה שמאפשר מבטים פתוחים לכל כיוון.

הביקוש

הביקוש למשרדים קטנים במגדל הוא רב, ובמקביל נחתמו גם הסכמים עם חברות גדולות כגון קבוצת אבנון ששכרה כ- 4,000 משרדים ב- 3 קומות של המגדל

לעבוד במשרד קטן, ליהנות מיתרונות של עסקים גדולים

המתחם הייחודי משלב עסקים ומסחר ומתפרש על פני שטח כולל של כ-25,100 מ"ר. מעל לקומת המסחר וההסעדה (המשתרעת על כ-1,300 מ"ר) בנויות 19 קומות של משרדים. הכניסה אליהן הינה דרך לובי ראשי מהודר, כאשר גם לכל קומה לובי מעוצב משלה. את הדרך למשרד עושים העובדים בעזרת שש מעליות נוסעים מהירות שיחסכו מאלה המגיעים בשעות השיא של הבוקר ומהיוצאים בשעות השיא של הערב המתנה ארוכה.

חנייה ומחסנים

במגדל 4.5 מפלסי חניה תת-קרקעיים גדולים, המספקים חניה למכוניות (כולל לאורחים). לאופנועים ולאופניים תחכה חניה מיוחדת, כולל מקלחות לנוחיותם של עובדי המגדל, וכן אפשרות לשכירת מחסנים לשימוש פרטי

גב כלכלי איתן מגדל מניבים הינו בבעלותה של מניבים קרן הריט החדשה, חברה ציבורית להשקעות בנדל"ן מניב המחזיקה היקף משמעותי של נכסים מניבים בישראל. בעלי המניות העיקריים בה הם גופים מוסדיים מובילים כמו פועלים שוקי הון, כלל ביטוח, הראל ביטוח, מנורה, מיטב דש ועוד.

לפרטים נוספים על הפרויקט – השאירו פרטים בטופס:

    Share this post

    scroll to top