השקעת נדל"ן מניבה בלב תל אביב – במחיר משתלם מאי פעם

במשך שנים, השתרשה תפיסה נפוצה בעולם הנדל"ן – פרויקטים בתל אביב שמורים למשקיעים בקליבר גדול. התפיסה הזו נחשבה במובנים רבים לעובדה מוגמרת. אין ספק שמחיר הכניסה לשוק התל אביב הוא מהגבוהים בישראל. אלו שידם משגת, קיבלו גישה אל נכסים עם פוטנציאל תשואה גבוה באזור המתפתח ללא הרף. כעת, פרויקט מונטיפיורי, הממוקם בשכונת מונטיפיורי הייחודית בתל אביב, עשוי לשנות מן היסוד את הנחת היסוד הזו. אפיק ההשקעה החדש לא רק מגדיר מחדש את החיים העירוניים באזור המתפתח במהירות, אלא פותח בפני משקיעים אפשרות להשקעה משתלמת ונוחה.

מדוע להשקיע בפרויקט מונטיפיורי?

פרויקט מונטיפיורי מבית קבוצת חכם מציע למשקיעים אפשרות לרכוש אחוזים בקרקע במודל גמיש ובמחירים הנמוכים משמעותית ממחיר השוק. כיום, מדובר על רכישת אחוזים בקרקע בשיעור של עד 70% משווי השוק הממוצע. המחיר הנוח ומסלולי התשלום הגמישים והנוחים מאפשרים גם לזוגות צעירים, משפחות קטנות ומשקיעים שחושבים קדימה לרכוש אחוז בנכס מניב במיקום אסטרטגי הניצב בלב מאמצי הפיתוח של העיר שלא עוצרת לעולם. רמת הגימור הגבוהה של הפרויקט, חוויית היוקרה הממתינה לדיירים והאטרקטיביות הגוברת של השכונה הודות לפיתוח המתמשך, מהווים פוטנציאל מבטיח לעליית תשואה אדירה ולהשקעה נבונה במחיר כניסה נוח מתמיד. בשלב הבנייה, תעמוד לרשות המשקיעים להשלים סכום ולרכוש דירה אם יבחרו בכך.

מה קורה בשכונת מונטיפיורי?

באחת מהשכונות הוותיקות של העיר, המכונה גם "שכונת המוסכים", נמצאת כיום בשלבי פיתוח פנינת נדל"ן ייחודית באזור נגיש, מקושר היטב ושמאפשר ליהנות מכל הטוב של תל אביב ללא הרעש וההמולה של מרכז העיר. שכונת מונטיפיורי מתפתחת בקצב אדיר וכעת מתוכנן בה פרויקט חדש בו ייבנו דירות יוקרה בפריסה פתוחה ורמת גימור גבוהה. כעת, כשמאמצי הפיתוח העירוני באזור נרחבים מתמיד, פוטנציאל התשואה גבוה מתמיד. קבוצת חכם המובילה את הפרויקט, מחוללת כיום מהפכה ומציעה אחוזים בקרקע על יחידות במכירה מוקדמת מחירים שפותחים את אפשרות ההשקעה לקהלים רחבים מתמיד.

קבוצת חכם מזמינה אותך לקחת חלק בשינוי הדרמטי שמתחולל היום בשכונת מונטיפיורי. לפרטים נוספים ולמענה על כל שאלה, ניתן להשאיר פרטים כאן וצוות הקבוצה יחזור אליך בהקדם.

Share this post

scroll to top