ממשבר להזדמנות: שלומי טברו משנה את חוקי המשחק בעולם החתונות

השנים האחרונות היוו מבחן אמיתי לעולם האירועים. העשור האחרון היה מסע קשה ומאתגר עבור תעשיית האירועים, שהייתה נתונה לסדרת מבחנים. מתחילת מגפת הקורונה, העולם הרגיש כיצד אירועים ציבוריים בוטלו, והעסקים בתחום נתקלו בקשיים כלכליים ולוגיסטיים משמעותיים

בשיתוף אדם וחווה מרכז הקונגרסים

ההגבלות על התקהלויות והסגרים הובילו להפחתה חדה בביקוש לאירועים, והשפיעו על כל היבט של הענף – מהפקות ועד ספקים. המצב הזה נמשך והחמיר עם חידוש האי-יציבות הביטחונית, שהביאה עמה אתגרים נוספים, כולל דרישות ביטחוניות מחמירות ותחושת אי-נחת כללית שהשפיעה על יכולת הארגון וההפקה של אירועים. כל אלה הביאו לירידה משמעותית בפעילות ובתחושת הביטחון של הלקוחות והספקים, והשפיעו על יציבות והמשכיות העסקים בתחום האירועים.בנוסף, יוקר המחיה והמעבר של זוגות רבים להתחתן בחו”ל הובילו לשחיקה בענף החתונות בארץ.

בימים שבהם הכל נראה לא ברור והאירועים בוטלו בזה אחר זה, שלומי טברו, מאולמי “אדם וחווה” בחיפה, קיבל החלטה יוצאת דופן, והפך את המתחם שלו למפעל מזון עבור חיילות וחיילים. “במקום לחכות שהאירועים יחזרו לשגרה, בחרתי לפעול ולהשתמש במשאבים שברשותי ולתרום לקהילה, הזקוקה לכך מאוד באותו זמן”. המהלך הזה לא רק היה מעשה של נתינה יוצאת דופן, אלא גם החלטה חכמה שסיפקה תמיכה לאלו ששירתו בקו החזית ועזרה להבטיח את המשכיות העסק גם ברגעים הקשים ביותר.

קרדיט לתמונה – בעלים שלומי טברו

למה החלטת להישאר בעולם האירועים בזמן של כשאר המקומות נסגרו עד להודעה חדשה?

“אני תמיד אהבתי את תחום האירועים, אבל אחרי שהתמקדנו בתמיכה לחיילים ולעורף, הבנתי כמה חשוב לתת לאנשים רגעים של שמחה ואושר, במיוחד בתקופות קשות. ובנוסף בתקופה זו, אנחנו באים לקראת משרתי כוחות הביטחון בהטבה יוצאת דופן – כל חתונה שאנחנו מפיקים הפכה עבורי לסמל של תקווה ואחדות. לראות את הזוגות מתחתנים, זה מזכיר לכולנו שהחיים ממשיכים, ושגם בימים של קושי אפשר למצוא אור ושמחה”.

איך אתם מתמודדים עם האתגרים של ענף האירועים בשנים האחרונות?

“כדי להתמודד עם אתגרי השנים האחרונות ובטח שעם העונות המתחלפות, השקענו מיליוני שקלים בשיפוץ המתחם, כולל קירוי מלא שמבטיח שכל אירוע יוכל להתקיים בתנאים האופטימליים ביותר, לכל סוגי החתונות, ובכל העונות, גם באירועי החורף”.

“החתנים והכלות שמגיעים אלינו, נותנים לנו כוח להמשיך ולעשות את מה שאנחנו אוהבים,” מספר שלומי. “הם מביאים איתם שמחת חיים, תקווה ואהבה שמזכירה לנו למה אנחנו פה.”

שמענו שאתה יוצא בקמפיין מיוחד לכוחות הביטחון. תוכל לספר לנו על זה?

בהחלט. אחרי כל מה שעברנו, הרגשתי שזה הזמן להעניק בחזרה למי ששומר עלינו יום יום. החלטנו באולמי “אדם וחווה” לצאת בקמפיין מיוחד שמציע 20% הנחה על הפקת אירועי החתונה לכל מי שמשרת בכוחות הביטחון. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להוקיר תודה למי שנותנים כל כך הרבה. אנחנו רוצים שהיום הגדול שלהם יהיה בלתי נשכח, ושידעו שאנחנו מעריכים את ההקרבה שלהם.”

אורי ועמית, שיעמדו מתחת לחופה בגן האירועים “אדם וחווה” בדצמבר 2024, מתרגשים מאוד מהמחווה של שלומי לכוחות הביטחון: “זו הרגשה מאוד כיפית שיש אנשים מעריכים את העבודה שלנו, ובמיוחד הצוות של גן האירועים, אנו שמחים שעל אף המורכבות שלומי מבין את הסיטואציה נותן יד בתקופה הזו”.

מרשים מאוד, אז איך ניתן לקבל את ההטבה?

מתקשרים לטלפון 6424*, ותקבלו את כל הפרטים כדי שהדרך לחופה תהיה הרבה יותר שמחה.

בקרו באתר – ah-events.co.il

בואו לביקור – קדושי יאסי 2, מרכז הקונגרסים, חיפה.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

בשיתוף אדם וחווה מרכז הקונגרסים

Share this post

scroll to top