פרויקט מונטיפיורי – חיי יוקרה בלב תל אביב במחיר חסר תקדים

שוק הנדל"ן של תל אביב התאפיין מאז ומתמיד בביקוש גבוה. עם זאת, במשך שנים היה שמור העולם הזה בעיקר למשקיעים ותיקים ועתירי משאבים. כעת, פרויקט חדש עשוי לשנות את התמונה הזו ומציע כעת מחירי כניסה נוחים במודל גמיש אל אפיק השקעה מניב. פרויקט מונטיפיורי, בהובלת קבוצת חכם מאפשר לקהלים רחבים להיכנס אל פרויקטים יזמיים בתחום הדיור עם פוטנציאל מבטיח, כבר בשלב הראשוני כשהפרויקט עוד "על הנייר" בשיעורים משתנים של אחוזים מהקרקע.

מוניטין רב שנים בתחום הנדל"ן

מאחורי קבוצת חכם עומדת שורה ארוכה של פרויקטים בתחום הנדל"ן המסחרי. במשך שנים, זיהו היזמים בקבוצה נכסים בעלי פוטנציאל שווי מבטיח, ערכו בהם שיפורים מקיפים והניבו רווחי מכירה משמעותיים. בתחילת דרכה, התמקדה החברה ברכישת חללי עבודה ומשרדים. במרוצת השנים, פיתחו הבנה חדה של דינמיקת השוק, המאפשרת להם כיום לקבל החלטות מושכלות שממקסמות את התשואה. הידע המקיף הזה, הן בהכרת השוק, הן בהטבת נכסים והן בשיווק פרויקטים, מגויס היום לפרויקט פיתוח מקיף בתחום הדיור שמביא עמו בשורה אדירה של חידוש לאחת מהשכונות הוותיקות בתל אביב.

שוק הנדל"ן התל אביב הופך לנגיש מתמיד

במשך שנים, החסם העיקרי בקרב משקיעים בינוניים וקטנים לנדל"ן התל אביב היה המחיר. כעת, קבוצת חכם מובילה מהפכה עם פרויקט מונטיפיורי החדש. הפרויקט מציע למשקיעים לרכוש אחוז בקרקע במחיר יזמי בשכונה המתפתחת, בשיעור של עד 70% מהממוצע בשוק. משמעות הדבר היא שנוכל להיכנס אל ההשקעה בהתאם לתקציבים שעומדים לרשותנו וליהנות מבעלות בנכס תל אביבי בעל פוטנציאל צמיחה ניכר. בשלב תחילת הבנייה, תעמוד לרשות הרוכשים האפשרות להשלים את ההפרש ולרכוש דירה. עם זאת, גם בהשתתפות נמוכה יחסית, עומד כיום לרשות ציבור משקיעים שעד כה הנדל"ן התל אביב לא היה זמין לו, אפשרות ליהנות מנכס עם פוטנציאל צמיחה אדיר, כבר בשלב ההתחלתי ביותר של הפרויקט.

צוות רב תחומי המלווה את הפרויקט בכל היבטיו

פוטנציאל הצמיחה של אפיק ההשקעה הזה לא מתהווה בחלל הריק. קבוצת חכם משקיעה משאבים נרחבים כדי להבטיח שציבור המשקיעים ייהנה מהסיכויים המשמעותיים ביותר לעלייה בערך הנכס. הקבוצה מגייסת לצידה אנשי מקצוע מובילים בכל התחומים הנדרשים להובלת מיזם דיור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה מעולמות האדריכלות, ההנדסה וניהול הפרויקטים. גישה רב-תחומית ומקצועית המיושמת בכל שלב בפיתוח הפרויקט נועדה לקבוע רף חדש של מצוינות ולקדם בשכונה הוותיקה בתל אביב פרויקט שמגדיר מחדש את חוויית המגורים באזור.

שכונת מונטיפיורי מתעוררת לחיים

הבחירה להציע רכישת אחוזים בקרקע דווקא בשכונת מונטיפיורי בתל אביב אינה מקרית. השכונה, המכונה לעתים קרובות "שכונת המוסכים", היא אזור היסטורי בעל פוטנציאל שרק ממתין להתגלות. אזור מגורים זה מאפשר לקהלים המחפשים אחר קרבה לחיי העיר, מבלי לחוות ללא הרף את ההמולה של מרכז תל אביב, ליהנות מכל העולמות. קבוצת חכם, בחרו להעניק לפרויקט את שם השכונה הוותיקה, על מנת להעניק כבוד לעבר, עם מבט קדימה אל עבר עתיד מפואר, חכם ומתקדם יותר.

הפיתוח המתמשך באזור מבטיח כי תהליך שיפור התשתיות על ידי הרשויות המקומיות יימשך ויבטיח חוויית מגורים נעימה יותר. גם השטחים הציבוריים בשכונה עוברים התחדשות מתמשכת. במקביל, השכונה מתאפיינת יותר מתמיד באוכלוסייה מגוונת ואקלקטית, מאמנים ועד להייטקיסטים ובעלי מלאכה צעירים. התמהיל הייחודי הזה יוצר סביבת מגורים תוססת ודינאמית וחוויה אורבנית ייחודית.

כל אלו אינם רק מבטיחים ביקוש גבוה על ידי אוכלוסיות חזקות למגורים באזור, אלא גם עלייה בערך הנכס הודות לאופייה המתפתח של השכונה. לנו, כמשקיעים, משמעות הדבר היא שגם כשמדובר בכניסה להשקעה בשיעורים נמוכים, נוכל לראות החזרים יפים ככל שהבנייה תתקדם והפיתוח העירוני בסביבה יקרום עור וגידים.

מה ממתין לדיירים בפרויקט מונטיפיורי?

פרויקט מונטיפיורי מציע חוויית מגורים עכשווית וברמת בוטיק. הפרויקט כולל יחידות מגורים המעוצבות עם עין חדה לפרטים ותוך שימת לב מעמיקה לפונקציונליות גבוהה. בקומת הקרקע מתוכננים שטחי מסחר שיספקו מענה לצורכי היומיום של הדיירים ויבטיחו נוחות אופטימלית לכלל הדיירים. מעבר לאזורי הבילוי והמסחר, מציע הפרויקט שפע של מתקנים לרווחת הדיירים לרבות מרכז כושר חדיש, פארקים משותפים ומתקני חניה מאובטחים. יחידות המגורים בפרויקט מאופיינות בעיצוב מודרני, הכולל דרישות בפריסת אופן ספייס עם חלונות גדולים המאפשרים כניסה של אור טבעי. לבניית הפרויקט נבחרו חומרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המבטיחים גימור איכותי ומודרני. כל יחידה מיועדת למקסם את שטח הדירה למקסימום ולהבטיח תחושת מרחב ונוחות מרביות.

משמרים את העבר – עם מבט אל העתיד

פרויקט מונטיפיורי הוא הרבה יותר מעוד פרויקט דיור. זהו חזון שאפתני לאופי החיים העירוניים בתל אביב. דירות מעוצבות ברמת הגימור הגבוהה ביותר הזמינות במחיר נגיש בשכונה הניחנת בתהליכי פיתוח רחבי היקף, מאפשרים ליצור קהילה מגוונת ושוקקת המאפשרת לתושביה לשגשג. עבור ציבור המשקיעים, כלל היתרונות הללו טומנים בחובם הבטחה לפוטנציאל אדיר לצמיחה בתהליך פיתוח חדשני וייחודי מסוגו. כל הסימנים כיום מצביעים על כך שפרויקט מונטיפיורי צפוי להפוך לאבן דרך משמעותית בפיתוחה של העיר תל אביב ומגלם את רוח החדשנות והצמיחה של העיר. מהיום, השקעה בנכס תל אביבי בסטנדרט כזה הוא כבר לא חלום רחוק, גם אם לא צברנו סכומי עתק בחיסכון.

הודות למודל ההשקעה הייחודי שמציעה קבוצת חכם, לצד המחירים חסרת התקדימים בהם זמינה רכישת האחוזים בקרקע, גם למשקיעים בתחילת דרכם יש הזדמנות להשקיע באזור מרכזי בתל אביב. צוות קבוצת חכם ישמח להשיב על כל שאלה שיש לך ולסייע לך בכל שלב בתהליך קבלת ההחלטות שלך.

למידע נוסף על הפרויקט, ניתן ליצור קשר כאן כעת ונחזור אליך בהקדם.

Share this post

scroll to top