בשורת הנדל"ן המסחרי הגדולה של השנה: פרויקט "רובע הבוסתן" במתחם התיירות החדש של ישראל בזכרון יעקב!

"מהפרויקטים המושקעים והיוקרתיים שנראו בישראל": הכירו את מתחם "רובע הבוסתן" שלב ב' הממוקם בלב ליבו של פארק היין של ישראל, זכרון יעקב, בו צפויים מאות אלפי מבקרים מדי שנה; חנויות בוטיק ושטחי מסחר נמכרים בהון עצמי החל מ-350,000 ₪ בלבד!

שטחי מסחר על הטיילת הראשית, מסעדות, בתי קפה, יקבים, רשתות אופנה, מלונות בוטיק, ושפע של מקומות בילוי ואטרקציות: אחד מהפרויקטים המושקעים והיוקרתיים שנראו בישראל אשר רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות מקדמים בעצמם יוצא לדרך – "פארק היין של ישראל, זכרון יעקב", פארק עצום בזיכרון יעקב הצפוי לארח אלפיי מבקרים מידי יום ומאות אלפים מידי שנה. כ-1,000 מקומות חניה ייבנו לכל באי ומבקרי הפארק בחניון ציבורי, שייהנו משמורות טבע קסומות ומגני ירק לצד מסעדות שף, בתי קפה, שטחי מסחר פאבים, יקבים ואינספור אטרקציות. שטחי מסחר וחנויות הבוטיק במתחם "רובע הבוסתן" שלב ב' הממוקם על הטיילת הראשית בלב ליבו של הפארק יימכרו לבעלי הון עצמי החל מ-350,000 ₪ בלבד.

למידע נוסף וקבלת פרטים:

    בין פארק הנדיב לפארק אלונה, בדרום זכרון יעקב וממש על כביש 652 המחבר את זכרון לבנימינה, רוקם בימים אלה עור וגידים אחד מהפרויקטים הגדולים, המפוארים והמושקעים שנראו בישראל בשנים האחרונות, פרויקט "פארק היין" בזכרון יעקב שצפוי לארח אלפיי מבקרים מידי יום ובסופי השבוע ולהוות את אחת מהאטרקציות הפופולריות בישראל הן לתיירות מקומית והן לתיירות בין לאומית. "מדובר בפארק חוויתי ייחודי שעוד לא נראה כמותו בישראל המשלב שימושים רבים ומגוונים ומשתרע על שטח של כ-600 דונם של שטחי מסחר, חנויות בוטיק, יקבים, מלונות בוטיק, שטחי מסחר ושפע של אטרקציות ופעילויות מתחלפות אשר יהפכו את זכרון יעקב ואת פארק היין בפרט לאחד מאתרי התיירות המרהיבים והגדולים בארץ", מספרים מומחים בענף הנדל"ן.

    הזדמנות יוצאת דופן להשקיע במתחם התיירות החדש בפארק היין של ישראל

    מתחם "רובע הבוסתן" שלב ב' ייהנה ממיקום מנצח, בסמוך לכניסה הראשית של פארק היין, על הטיילת הראשית ובצמוד לחניון ציבורי עם מעל 1,000 מקומות חניה לבאי ומבקרי הפארק.

    המתחם ישתרע על פני שלושה מפלסים בגודל של כ-3 דונם ויציע מגוון רחב של שימושים, ביניהם מסעדות, בתי קפה, חנויות אופנה, חנויות בוטיק, מעדניות, שטחים פתוחים עם כרם גפנים הדגמתי, גינות תבלין, שטחי נוי ירוקים ועוד אטרקציות תיירות ואירועי תרבות מתחלפים. מיקומו האסטרטגי של המתחם, בכניסה הראשית לפארק היין וצמוד לחניון ציבורי גדול, מבטיח לו תנועת מבקרים רבה לאורך כל השנה. שטחי המסחר וחנויות הבוטיק במתחם מוצעים כיום למכירה בגדלים החל מ-40 מ"ר ומעלה ובהון עצמי החל מ-350,000 ₪ בלבד.

    על פי נתוני השוק ולפי הערכות מומחי הנדל"ן באזור, במועד סיום הבנייה מחירי הנדל"ן המסחרי בזכרון יעקב ובפארק היין בפרט יזנקו משמעותית ,לכן הצפי הוא לעליית ערך ולהשבחה גבוהה מאוד.

    למידע נוסף וקבלת פרטים:

      Share this post

      scroll to top