משקיעים? קבוצת חכם מאפשרת לכם להיכנס לעולם הנדל"ן של תל אביב עם זכות בקרקע בפרויקט מגורים ב-750,000 ₪ בלבד!

גם בימים מאתגרים אלה, החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה שלה. לאחרונה חתמה החברה על הסכם שכירות עם קבוצת K.S.P, המשווקת מוצרי הצריכה, המחשבים והסלולר המובילה בישראל. לפי ההסכם, K.S.P תשכור כ-5,300 מ"ר במרלו"ג השחם שבחלקו הצפוני של פארק העסקים. המרלו"ג המשוכלל משתרע על פני שטח תפעולי של כ-18,000 מ"ר ושבהקמתו השקיעה החברה לנכסים כ-60 מיליון ₪.
דמי השכירות לשטחי אחסנה ולוגיסטיקה בפארק העסקים החכם קיסריה נעים בין 52-55 שקלים למ"ר. העסקה עם קבוצת K.S.P נחתמה לתקופה של 20 שנים. את העסקה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל הנכסים, ישי קרניאל, מנהל אגף מניבים, רועי מקדסי מנהל הנכסים יחד עם עו"ד גליה זיסקינד-שפיגל, שותפה במחלקת הנדל"ן, ועו"ד טל לוי ממשרד "אגמון עם טולצ'ינסקי".

מיקי קליגר, יו"ר החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, ציין: דווקא בימים מורכבים אלה, אנו בקבוצת רוטשילד (ישראל) מחויבים להמשך העשייה העסקית והחברתית ולחיזוק חוסנה של מדינת ישראל והחברה הישראלית. בחירתה של K.S.P  בפארק העסקים שלנו בקיסריה דווקא בתקופה כזו והעובדה שעשרות משרות חדשות יתווספו לתושבי הסביבה במרלו"ג החדש שלה הן ביטוי מובהק למאמצים אלה וגם לאטרקטיביות של פארק העסקים שלנו לכלל התעשיות בישראל.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, ברך על חתימת ההסכם וציין: "אנו מודים להנהלת  K.S.P הבחירה בפארק ובמרלו"ג החדש שהקמנו. גם בשנה מורכבת שכזו אנחנו ממשיכים להאמין בכלכלת ישראל ובאטרקטיביות פארק העסקים שלנו.

בימים אלה אנו משלימים את הקמתו של  מגה פרויקט 'קמפוס הרכבת' – מרכז היי-טק ומסחר חדשני נוסף בפארק בעיצוב אדריכלי ברמה בינלאומית. הקמפוס החדש עם נגישות מעולה של 50 מ' בלבד מתחנת הרכבת

אין זה סוד שרכישת דירה במדינת ישראל זו מטרת העל של כל אזרח, כל שכן דירה בעיר המבוקשת ביותר- תל אביב, זה הוא כבר חלום ורוד שמעטים יכולים להרשות לעצמם להגשימו.

על רקע מלחמת חרבות ברזל, עליית עלויות הבנייה, מיעוט בכוח אדם, ריביות הגבוהות והמחסור התמידי בשוק הדיור, הביקוש לדירות צפוי לגדול ועימו צפויות גם עליית מחירים.

הודות למודל השקעה ייחודי שפתיחה "קבוצת חכם" אשר יכול להוזיל לרוכשים את המחיר הסופי באופן משמעותי ביחס למחיר השוק, גם "משקיעים קטנים" יכולים לרכוש נכס בעיר המבוקשת ביותר בישראל.

מדובר בגיבוש קבוצת בעלים (להבדיל מקבוצת רכישה), המקנה לרוכשים שלוש אופציות המציעות להם להשביח את הונם:
זכות בקרקע לדירה בסיום הפרויקט במחיר הנמוך בשליש ממחיר השוק, הזכות להישאר כשותפים בקרקע או למכור את הזכויות ולהנות מהרווח.
שלא כמו בקרן השקעה, במקרה זה ההשקעה הינה ישירות בקניית זכות בקרקע המעניקה בעלות בטאבו לשותפים. הרוכשים משלמים 750,000 ש"ח עם חתימה על העסקה, ואת היתרה בתחילת הבנייה.
 "המודל שפיתחנו מאפשר למשקיעים ולרוכשי הדירות להגיע לדירה בתל אביב, יעד מאתגר לכל הדעות. המשקיעים בקבוצה מקבלים חלק מהקרקע שנרשמת על שמם, דבר המקנה להם זכות בקרקע. הם יכולים למכור אותה בכל שלב ללא הגבלה. משקיעים שיישארו שותפים לפרויקט עד סופו, ייהנו מרווח יזמי נאה ומזכות לדירה בת"א במחיר שלא חלמו לקבל", אומרים שלמה פריאנטה ויותם בן חמו, בעלי "קבוצת חכם".

"קבוצת חכם" הינה מחברות הנדל"ן הבולטות בת"א, בבעלותם מספר קרקעות ברחבי העיר, ובייחוד בשכונת מונטיפיורי המתפתחת. זאת לצד אלפי מ"ר במגדל SKY החדש שביצחק שדה ובמתחם  המידטאון.

בעוד שחברות נדל"ן רבות בת"א מתקשות למכור דירות, בעיקר בשל המחירים הגבוהים, "קבוצת חכם" רשמה עשרות מכירות של זכויות בשכונת מונטיפיורי בסמוך לשדרות יהודית.
ה-Pre-Sale Pre- של החברה מציע למשקיעים להשקיע 750,000 ש"ח על מרכיב הקרקע, דבר המקנה להם זכות בקרקע בפרויקט העתידי, כאשר בהמשך יתווספו עלויות הבנייה בלבד, דבר שיוביל אותם להנחה של עשרות אחוזים ממחיר הדירה.

*ההצעה הינה לרכישת זכויות בקרקע בלבד

למידע נוסף אודות הפרויקט לחצו כאן

Share this post

scroll to top